czwartek, 16 maja 2013

duże małe niespodzianki

Uwielbiam niespodzianki. 
Czwartek był przecudowny. Najpierw pobudka- ciut później niż zwykle, bo do pracy podwiózł mnie mój mężczyzna. Dotarliśmy za wcześnie, więc po 7 rano siedzieliśmy w parku i jedliśmy świeżutkie bułki prosto z cukierni. A po pracy czekał na mnie taki piękny aromatyczny bukiet.

 Później było jeszcze milej. Dotarły dwie przesyłeczki, a w gratisie prasówka od faceta. Zapamiętał, że mu o tym mówiłam, a sama nigdy nie pamiętałam, by kupić.
Przesyłki były malutkie, ale obie niezwykłe. To różowe to krem, który ukręciła Arsenic. Z jej blogiem mam tak, że czytam zawsze i wszystko, ale nigdy nie mam śmiałości komentować. Ostatnio pisała o superaśnym kremie i z głupia zapytałam, czy mogę się załapać. Mogłam. A masełko obłędnie pachnie, jak kakao! Testy zaczynam już dziś :)
A ten cudak trafił do mnie dzięki Mitsukki. Kiedyś tam przy okazji zamawiania topów z Essence przyznałam się, że marzę o holo od Gosha. Jak wiecie, został wycofany. A tu holo w nowej formule. Nadal lśni, ale mam wrażenie, że ma matowe wykończenie. Mat i holo w jednym, I'm in love <3
Lubię takie małe niespodzianki. Niby nic, a dodaje ogromu pozytywnej energii. 
A Wam przydarzyło się ostatnio coś miłego? :)

9 komentarzy:

  1. jaki śliczny bukiet kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bez - domyślam się pachniało cudnie:)
    Ach jakie miłe są takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej fajny ten lax bzowcu :* dziś miałam tak zrąbany dzień że chyba zaraz w ścianę łbem rąbnę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tym kremiku u niej, ale też zazwyczaj z komentowaniem mi nie pod drodze. Ciekawe jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zoataje tylko życzyć miłego testowania ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianki są mega miłe, nawet te malusie:) Piękny bukiet:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. To rzeczywiście miły dzionek:) gazetkę też mam i już ją przejrzałam, dupy mi nie urwało ale zobaczę jeszcze co w następnych numerach:)

    OdpowiedzUsuń