piątek, 16 sierpnia 2013

Le Petit Marseillais, ujęcie pierwsze

Wiem, że obiecywałam recenzję suchej oliwki Le Petit Marseillais, ale dziś recenzja nawilżającej mgiełki energetyzującej tej samej marki.
Zapraszam!

Woda mieści się w twardej 150ml butelce ze sprayem. Uwielbiam spray! Znacie to uczucie, kiedy chcecie ochłodzić twarz mgiełką, a opakowanie pluje wiadrem wody? Tu jest mgiełka. Idealna, delikatna, mocno rozproszona. Dzięki temu produkt jest bardzo wydajny.
Nie wiem, jak odnieść się do działania, bo nie używałam jej dla nawilżenia, ale ochłody i w tej roli spełnia się świetle. Mgiełką spryskiwałam twarz i ciało. Uwielbiam spryskiwać nią nogi- zmęczone pracą, upałem, bieganiem. Spray nie tylko chłodzi, ale jakby odciąża nogi. Fajne uczucie :)

Jedyną kwestią dyskusyjną może być zapach. Ja go uwielbiam. Jest świeży, ziołowo-cytrusowy. Spotkałam się jednak z opinią, że pachnie mydłem marsylskim do mycia podłóg ;)
Mnie ten zapach pobudza i rozbudza, mocno orzeźwia. Ale o zapach i gustach się nie dyskutuje ponoć ;)
Dlatego polecam mgiełkę tym, którym świeże zapachy niestraszne. Doznania z używania naprawdę przyjemne. No i cena! Ja zapłaciłam niecałe 6 euro. Problem jest tylko taki, że od dawna nie mogę wody wyczaić w sklepach internetowych ;P

Ale jeśli kiedyś traficie- bierzcie ;)

A jakie są Wasze typy mgiełkowe?

12 komentarzy:

  1. Ciekawe toto :)
    Ja używam wody winogronowej z Caudalie i wody różanej, u mnie obydwie się genialnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka woda różana? :> psika? :D

      Usuń
    2. też właśnie lubię wodę różaną ,używam każdego dnia jako mgiełkę

      Usuń
    3. woda różana jakaś bułgarska, w moim sklepie z naturalnymi kosmetykami kupiłam :) psika :D

      Usuń
    4. Miałam jeden kontakt z wodą różsną i był fatalny. Ale pewnie dlatego ze dalejo od róży stała :p konkrety proszę, nazwy :p

      Usuń
    5. Miałam z Ikarova, moim zdaniem najlepsza, ale ona jest trochę droga, a teraz mam Rose of Bulgaria, produkowane przez firmę Bio Fresh LTD, ale mi to nic nie mówi ;P

      Usuń
    6. z ikarova chcę dwufazę rózaną właśnie zamówić :P

      Usuń
  2. Widziałam tę firmę na Maderze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda termalna! Tylko i wyłącznie :) Najlepiej Uriage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no termalna mi wyszła, ale teraz winogronową caudiale używam :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem czy mi by podpasowal ten zapach...

    OdpowiedzUsuń