piątek, 9 sierpnia 2013

urodzinowo

Dziś luźny post. Prywata znaczy.
7 sierpnia moje rude diabły skończyły dwa lata i z tej okazji następnego dnia podjechaliśmy z nimi do fantastycznej stadniny koni.
Była Wisła, jej dopływ, konie, sarenki, zające i dużo świeżego siana do tarzania.


Cudowny dzień. Aczkolwiek spiekłam ramiona ;)
Kąpiel w Wiśle o dziwo nie zakończyła się uczuleniem, a jak widać psy biły się uwagę Pańcia :)
'Chodźcie, wyprowadzimy konia na spacer'
W końcu to takie normalne :D
Gutshotowi też było gorąco, ale trochę mi dziewczyny przegonił.
A na deser Gutshot. Prawda, że piękny?

Dwa lata dla setera to wstęp do dojrzałości. York za miesiąc kończy cztery lata, więc też jakaś imprezka nas czeka.

Obchodzicie urodziny swoich pupili?

17 komentarzy:

  1. Niestety nie mam żadnego zwierzaka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaadoptuj wirtualnie, wtedy też można obchodzić urodziny :P

      Usuń
  2. Będziemy obchodzić, jak skończymy pierwszy roczek :D
    Twoje kudły są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy obchodzicie roczek? :D

      Usuń
    2. 22 września, hurtem z urodzinami mojego Chłopaka, coby to za jednym zamachem załatwić ;P Bo daty dokładnej niestety nie mamy w książeczce.

      Usuń
  3. Kilka lat temu na 18urodziny swojej przyjaciolce dalam wlasnie setera :) Cudowne to psiaki, dzis Kostek, bo tak go nazwala ma juz 9 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjęcia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Labi w kwietniu skończył 8 lat , ale dalej zachowuje się jakby był szczeniakiem :)wszystkiego dobrego dla Twoich Kochanych psiaków, a konik też niczego sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wycałuj rudzielce ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pies z okazji urodzin zawsze otrzymuje prezent i górę smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń